Racó literari de El Tarlà

09 de maig, 2008

M'AGRADA MOLT LLEGIR

M'agrada molt llegir, si llegeixo no penso amb les coses que m'amoïnen, per dir-ho d'una altra manera m'aïllo dels meus pensaments i de les coses que passen al meu voltant. M'agrada llegir novel·les fantàstiques.
El llibre m'ha d'entrar, si no m'entra, ja me'l puc anar llegint i rellegint, fins al punt que em dic a mi mateixa:" bé Bet, tens deures potser que paris de llegir" i després és quan el deixo, si no el deixés m'estaria tota l'estona llegint, és la meva vàlvula d'alliberament.
Penso que llegir enriqueix el vocabulari a l'hora d'escriure i parlar, a mi em va molt bé per relaxar-me i alliberar-me dels pensaments dolents. Crec que s'aprofita molt més el temps llegint, que no pas estant tot el dia enganxat davant de l'ordinador. Crec que jo tampoc sóc la persona més adequada per dir-ho, perquè jo hi passo moltes estones.
Per exemple una tarda de diumenge puc passar-me tota la tarda xatejant amb les meves amigues, tot i que he dit que reconeixia que era millor llegir, però bé, també em faig càrrec que no tots som iguals i que no a tothom li agrada el mateix que a mi.
Bet Barceló. C.E.E PALAU